U riscaldamentu hè un fenomenu inevitabbile durante u funziunamentu di u cuscinettu. In circustanze nurmale, u riscaldamentu è a dissipazione di u calore di u cuscinettu ghjunghjeranu à un equilibriu relative, vale à dì, u calore emessu è u calore dissipatu sò in fondu u listessu, cusì chì u sistema di cuscinetti mantene una temperatura relativamente stabile. statu.
Basatu nantu à a stabilità di qualità di u materiale di cuscinettu stessu è di u grassu utilizatu, a temperatura di i cuscinetti di i prudutti di u mutore hè cuntrullata à 95 ° C cum'è u limitu superiore. Mentre assicurendu a stabilità di u sistema di cuscinetti, ùn hà micca un grande impattu annantu à l'aumentu di a temperaturamutore senza coreavvolgimenti.
I causi principali di u riscaldamentu in i sistemi di cuscinetti sò a lubricazione è e cundizioni di dissipazione di calore raghjone. Tuttavia, durante a fabricazione attuale è u funziunamentu di u mutore, u sistema di lubricazione di i cuscinetti ùn pò micca funziunà bè per via di certi fattori inappropriati.
Quandu u spaziu di travagliu di u cuscinettu hè troppu chjucu è l'adattamentu trà u cuscinettu è l'arburetu o a camera di cuscinettu hè soltu, pruvucarà circles in esecuzione; quandu u rapportu axial fit di u cuscinettu hè seriamente misaligned a causa di l 'azzioni di forza assiali; L'adattazione irragionevule trà u cuscinettu è e parti cunnesse provoca a lubrificazione. Cundizioni indeserate, cum'è l'espulsione di grassu da a cavità di u cuscinettu, pruvucarà chì u cuscinettu si scalda durante l'operazione di u mutore. U grassu si degraderà è falla per via di a temperatura eccessiva, facendu chì u sistema di cuscinetti di u mutore soffre un disastru devastanti in pocu tempu. Dunque, s'ellu si tratta di u prucessu di cuncepimentu o di fabricazione di u mutore, è ancu di u più tardi mantenimentu è mantenimentu di u mutore, a dimensione di a relazione currispundente trà e parti deve esse cuntrullata.
A currente di l'arburu hè un periculu di qualità inevitabbile per i grandi mutori, in particulare i mutori d'alta tensione è i mutori di frequenza variabile. A currente di l'arburetu hè un prublema assai seriu per u sistema di cuscinettimutore senza core. Se e misure necessarie ùn sò micca pigliate, u sistema di cuscinetti pò esse danatu in pochi sicondi per via di a corrente di l'arburu. A disintegrazione si faci in deci ore o ancu uni pochi ore. Stu tipu di prublema si manifesta cum'è u rumore è u calore in a prima fase di u fallimentu, seguitu da u fallimentu di u grassu per via di u calore, è in un cortu periodu di tempu, u prublema di a tenuta di l'arbulu per l'ablation di i cuscinetti si trova. Per quessa, i mutori d'alta tensione, i mutori di frequenza variabile, è i mutori d'alta putenza di bassa tensione piglianu e misure necessarie in a fase di cuncepimentu, di fabricazione o di usu. Ci sò dui cumuni. Unu hè di taglià u circuitu (cum'è l'usu di cuscinetti insulati, tappi insulanti, etc.), l'altru hè una misura di bypass attuale, vale à dì, cù una spazzola di carbone in terra per guidà a corrente per evità attacchi à u sistema di cuscinetti. .
Tempu di post: Aug-16-2024