product_banner-01

nutizie

Ci hè parechje aspetti da cunsiderà quandu sceglite un mutore d'automatizazione industriale

Capisce i principali tippi di carichi, mutori è applicazioni pò aiutà à simplificà a selezzione di muturi industriali è accessori. Ci hè parechje aspetti da cunsiderà quandu sceglite un mutore industriale, cum'è l'applicazione, l'operazione, i prublemi meccanichi è ambientali. In generale, pudete sceglie trà muturi AC, muturi DC, o muturi servo / stepper. Sapendu quale unu di utilizà dipende da l'applicazione industriale è s'ellu ci sò bisogni speciali. Sicondu u tipu di carica chì u mutore conduce,i mutori industriali necessitanuun torque è cavalli constanti o variabili. A dimensione di a carica, a velocità necessaria, è l'accelerazione / decelerazione - soprattuttu s'ellu hè rapida è / o frequente - determinaranu u torque è a putenza necessaria. I requisiti per u cuntrollu di a velocità è a pusizione di u mutore anu ancu esse cunsideratu.

XBD-1640 Motore CC senza spazzola + Scatola di trasmissione 2
Motore di trasmissione senza core di coppia elevata da 22 mm per l'equipaggiu di automatizazione XBD-2230 4
mutore di ingranaggi

Ci sò quattru tipi dimutore d'automatizazione industrialecarichi:

1, Cavalli regulabili è torque constante: Cavalli variabili è applicazioni di torque constante includenu trasportatori, gru è pompe à ingranaggi. In queste applicazioni, u torque hè constante perchè a carica hè custante. U cavallu necessariu pò varià secondu l'applicazione, chì face chì i mutori AC è DC di velocità constante sò una bona scelta.

2, torque Variable è custanti horsepower: Un esempiu di torque variàbbili è appiicazioni custanti horsepower hè carta rewinding machine. A vitezza di u materiale ferma a stessa, chì significa chì a putenza ùn cambia micca. Tuttavia, cum'è u diametru di u rollu aumenta, a carica cambia. In i sistemi chjuchi, questu hè una bona applicazione permutori DCo servomotori. A putenza rigenerativa hè ancu una preoccupazione è deve esse cunsiderata quandu si determina a dimensione di un mutore industriale o selezziunate un metudu di cuntrollu di energia. I mutori AC cù codificatori, cuntrollu di ciclu chjusu è unità di quadrante cumpletu ponu benefiziu sistemi più grande.

3, cavalli è torque regulable: i fan, pompe centrifughe è agitatori necessitanu cavalli è torque variabili. Quandu a vitezza di un mutore industriale aumenta, a pruduzzioni di carica aumenta ancu cù a forza è u torque necessariu. Questi tipi di carichi sò induve a discussione di l'efficienza di u mutore principia, cù l'inverter chì caricanu i mutori AC chì utilizanu unità di velocità variabile (VSD).

4, cuntrollu di pusizioni o cuntrollu di torque: Applicazioni cum'è unità lineari, chì necessitanu un muvimentu precisu in parechje pusizioni, necessitanu una pusizione stretta o un cuntrollu di torque, è spessu necessitanu feedback per verificà a pusizione curretta di u mutore. I motori servo o stepper sò a megliu scelta per queste applicazioni, ma i motori DC cù feedback o inverter loaded AC motors with encoders sò cumunimenti usati in linee di produzzione d'acciaio o carta è applicazioni simili.

 

Diversi tipi di mutori industriali

Ancu s'ellu ci sò più di 36 tipi diMotori AC/DCusatu in applicazioni industriali. Ancu s'ellu ci sò parechji tippi di muturi, ci hè una grande quantità di sovrapposizioni in l'applicazioni industriali, è u mercatu hà spintu à simplificà a selezzione di muturi. Questu riduce a scelta pratica di i mutori in a maiò parte di l'applicazioni. I sei tippi di mutori più cumuni, adattati per a maiò parte di l'applicazioni, sò i motori DC brushless è brushed, AC squirrel cage è i rotori di bobina, servomotori è stepper. Sti tippi di mutore sò adattati per a maiò parte di l'applicazioni, mentri àutri tipi sò usati solu per applicazioni speciali.

 

Trè tippi principali dimutore industrialeapplicazioni

I trè applicazioni principali di i mutori industriali sò a velocità constante, a velocità variabile è u cuntrollu di a pusizione (o torque). Diverse situazioni d'automatizazione industriale necessitanu diverse applicazioni è prublemi, è ancu i so propri prublemi. Per esempiu, se a vitezza massima hè menu di a velocità di riferimentu di u mutore, hè necessariu un gearbox. Questu permette ancu un mutore più chjucu per corre à una velocità più efficaci. Mentri ci hè una ricchezza d'infurmazioni in linea nantu à cumu determinà a dimensione di un mutore, ci sò parechji fatturi chì l'utilizatori anu da cunsiderà perchè ci sò assai dettagli per cunsiderà. U calculu di l'inerzia di a carica, u torque è a velocità richiede à l'utilizatore per capiscenu parametri cum'è a massa tutale è a dimensione (radius) di a carica, è ancu a frizione, a perdita di a scatula è u ciculu di a macchina. I cambiamenti in a carica, a velocità di l'accelerazione o a decelerazione, è u ciclu di l'applicazione deve esse cunsideratu, altrimenti i mutori industriali ponu surriscaldamentu. I mutori di induzione AC sò una scelta populari per l'applicazioni di movimentu rotativu industriale. Dopu à a selezzione di u tipu di mutore è a dimensione, l'utilizatori anu ancu bisognu di cunsiderà i fatturi ambientali è i tippi di l'abitazione di u mutore, cum'è l'applicazioni di lavaggio di l'alloghju in acciaio inox.

Comu sceglie un mutore industriale

Trè prublemi principali dimutore industrialeselezzione

1. Apps vitezza constante?

In l'applicazioni à velocità constante, u mutore tipicamente funziona à una velocità simili cù pocu o nimu cunsiderazione per rampe di accelerazione è decelerazione. Stu tipu d'applicazione generalmente funziona cù cuntrolli on/off full-line. U circuitu di cuntrollu hè generalmente custituitu da un fusible di circuitu di ramu cù un contactor, un starter di mutore industriale di sovraccarico, è un controller di mutore manuale o starter soft. I muturi AC è DC sò adattati per applicazioni di velocità constante. I motori DC offrenu torque cumpletu à velocità zero è anu una grande basa di muntatura. I mutori AC sò ancu una bona scelta perchè anu un fattore di putenza altu è necessitanu pocu mantenimentu. In cuntrastu, e caratteristiche d'alta prestazione di un servo o un mutore stepper seranu cunsiderate eccessivi per una applicazione simplice.

2. App vitezza Variable?

L'applicazioni di velocità variabile generalmente necessitanu variazioni di velocità è velocità compatte, è ancu rampe di accelerazione è decelerazione definite. In l'applicazioni pratiche, a riduzzione di a vitezza di i mutori industriali, cum'è i ventilatori è e pompe centrifughe, hè generalmente fatta per migliurà l'efficienza cumminendu u cunsumu d'energia à a carica, invece di correre à piena velocità è di throttling o suppressione di a pruduzzioni. Quessi sò assai impurtanti per cunsiderà per trasmette applicazioni cum'è e linee di imbottiglia. A cumminazzioni di mutori AC è VFDS hè largamente usata per aumentà l'efficienza è funziona bè in una varietà di applicazioni di velocità variabile. Tutti i muturi AC è DC cù unità adatte funzionanu bè in applicazioni di velocità variabile. I motori DC è e cunfigurazioni di l'accionamentu sò longu l'unica scelta per i mutori di velocità variabile, è i so cumpunenti sò stati sviluppati è pruvati. Ancu avà, i muturi DC sò populari in applicazioni di velocità variabile, cavalli frazionari è utili in applicazioni di bassa velocità perchè ponu furnisce torque pienu à bassa velocità è torque constante à diverse velocità di mutore industriale. Tuttavia, u mantenimentu di i motori DC hè un prublema à cunsiderà, postu chì parechji necessitanu a commutazione cù spazzole è sguassate per u cuntattu cù e parti in muvimentu. I motori brushless DC eliminanu stu prublema, ma sò più caru in fronte è a gamma di muturi industriali dispunibili hè più chjuca. L'usura di a spazzola ùn hè micca un prublema cù i mutori di induzione AC, mentre chì i motori di frequenza variabile (VFDS) furniscenu una opzione utile per l'applicazioni chì superanu 1 HP, cum'è ventilatori è pumping, chì ponu aumentà l'efficienza. A scelta di un tipu d'accionamentu per fà un mutore industriale pò aghjunghje una certa sensibilizazione di pusizioni. Un codificatore pò esse aghjuntu à u mutore se l'applicazione richiede, è un drive pò esse specificatu per utilizà feedback di codificatore. In u risultatu, sta stallazione pò furnisce velocità servo-like.

3. Avete bisognu di cuntrollu di pusizioni ?

U cuntrollu strettu di a pusizioni hè ottenutu verificandu constantemente a pusizione di u mutore mentre si move. L'applicazioni cum'è u posizionamentu di unità lineari ponu utilizà motori stepper cù o senza feedback o servomotori cù feedback inherente. U stepper si move precisamente à una pusizioni à una velocità moderata è poi mantene quella pusizioni. U sistema di stepper in loop apertu furnisce un cuntrollu putente di a pusizione se dimensionatu bè. Quandu ùn ci hè micca feedback, u stepper moverà u numeru esatta di passi, salvu chì ùn scontra una interruzzione di carica oltre a so capacità. Cume a velocità è a dinamica di l'applicazione aumentanu, u cuntrollu di stepper in loop apertu ùn pò micca risponde à i requisiti di u sistema, chì richiede l'aghjurnamentu à un sistema di stepper o servomotore cù feedback. Un sistema di circuitu chjusu furnisce profili di muvimentu precisi è d'alta velocità è un cuntrollu di pusizioni precisu. I sistemi Servo furniscenu torques più altu ch'è i steppers à alta velocità è funzionanu ancu megliu in carichi dinamichi elevati o applicazioni cumplessi di muvimentu. Per un muvimentu d'alta prestazione cù un overshoot di pusizioni bassu, l'inerzia di a carica riflessa deve currisponde à l'inerzia di u servomotore quantu pussibule. In certi applicazioni, una discordanza di finu à 10: 1 hè abbastanza, ma una partita 1: 1 hè ottima. A riduzzione di l'ingranaggi hè un bonu modu per risolve u prublema di discordanza di l'inerzia, perchè l'inerzia di a carica riflessa hè cascata da u quadru di u rapportu di trasmissione, ma l'inerzia di u gearbox deve esse cunsideratu in u calculu.


Tempu di post: Jul-10-2023
  • Previous:
  • Next:

  • in relazionenutizie