pruduttu_banner-01

nutizie

A differenza trà i motori asincroni è sincroni

I motori asincroni è i motori sincroni sò dui tipi cumuni di motori elettrici chì sò largamente usati in applicazioni industriali è cummerciali. Ancu s'elli sò tutti dispositivi usati per cunvertisce l'energia elettrica in energia meccanica, sò assai diffirenti in termini di principii di funziunamentu, strutture è applicazioni. A differenza trà i motori asincroni è i motori sincroni serà introdutta in dettagliu quì sottu.

 

A differenza trà i motori asincroni è sincroni

1. Principiu di funziunamentu:
U principiu di funziunamentu di un mutore asincronu hè basatu annantu à u principiu di funziunamentu di un mutore à induzione. Quandu u rotore di un mutore asincronu hè affettatu da un campu magneticu rotante, una corrente indotta hè generata in u mutore à induzione, chì genera coppia, pruvucendu a rotazione di u rotore. Sta corrente indotta hè causata da u muvimentu relativu trà u rotore è u campu magneticu rotante. Dunque, a velocità di u rotore di un mutore asincronu serà sempre ligeramente inferiore à a velocità di u campu magneticu rotante, hè per quessa chì hè chjamatu mutore "asincronu".
U principiu di funziunamentu di u mutore sincronu hè basatu annantu à u principiu di funziunamentu di u mutore sincronu. A velocità di u rotore di un mutore sincronu hè esattamente sincronizata cù a velocità di u campu magneticu rotante, da quì u nome "motore sincronu". I motori sincroni generanu un campu magneticu rotante per mezu di una corrente alternata sincronizata cù una alimentazione esterna, in modu chì u rotore pò ancu girà in modu sincronu. I motori sincroni necessitanu di solitu dispositivi esterni per mantene u rotore sincronizatu cù u campu magneticu rotante, cum'è e currenti di campu o i magneti permanenti.

2. Caratteristiche strutturali:
A struttura di un mutore asincronu hè relativamente simplice è di solitu hè custituita da un statore è un rotore. Ci sò trè avvolgimenti nantu à u statore chì sò spiazzati elettricamente di 120 gradi l'unu da l'altru per generà un campu magneticu rotante per mezu di corrente alternata. Nantu à u rotore ci hè di solitu una struttura simplice di cunduttore di rame chì induce un campu magneticu rotante è produce coppia.
A struttura di u mutore sincronu hè relativamente cumplessa, di solitu includendu statore, rotore è sistema d'eccitazione. U sistema d'eccitazione pò esse una fonte d'alimentazione CC o un magnetu permanente, adupratu per generà un campu magneticu rotante. Ci sò ancu di solitu avvolgimenti nantu à u rotore per riceve u campu magneticu generatu da u sistema d'eccitazione è generà coppia.

3. Caratteristiche di velocità:
Siccomu a velocità di u rotore di un mutore asincronu hè sempre ligeramente inferiore à a velocità di u campu magneticu rotante, a so velocità cambia cù a dimensione di u caricu. Sottu à un caricu nominale, a so velocità serà ligeramente inferiore à a velocità nominale.
A velocità di u rotore di un mutore sincronu hè cumpletamente sincronizata cù a velocità di u campu magneticu rotante, dunque a so velocità hè costante è ùn hè micca affettata da a dimensione di u caricu. Questu dà à i motori sincroni un vantaghju in applicazioni induve hè necessariu un cuntrollu precisu di a velocità.

4. Metudu di cuntrollu:
Siccomu a velocità di un mutore asincronu hè affettata da u caricu, hè generalmente necessariu un equipagiu di cuntrollu supplementu per ottene un cuntrollu precisu di a velocità. I metudi di cuntrollu cumuni includenu a regulazione di a velocità di cunversione di frequenza è l'avviamentu dolce.
I motori sincroni anu una velocità costante, dunque u cuntrollu hè relativamente simplice. U cuntrollu di a velocità pò esse ottenutu aghjustendu a corrente d'eccitazione o a forza di u campu magneticu di u magnetu permanente.

5. Campi d'applicazione:
A causa di a so struttura simplice, di u so bassu costu è di l'adattabilità per applicazioni di alta putenza è di coppia elevata, i motori asincroni sò largamente usati in campi industriali, cum'è a generazione di energia eolica, pompe, ventilatori, ecc.
A causa di a so velocità costante è di e so forti capacità di cuntrollu precisu, i motori sincroni sò adatti per applicazioni chì necessitanu un cuntrollu precisu di a velocità, cum'è generatori, compressori, nastri trasportatori, ecc. in sistemi di putenza.

In generale, i motori asincroni è i motori sincroni anu differenze evidenti in i so principii di funziunamentu, caratteristiche strutturali, caratteristiche di velocità, metudi di cuntrollu è campi d'applicazione. Capisce queste differenze pò aiutà à selezziunà u tipu di motore adattatu per risponde à bisogni ingegneristici specifici.

Scrittore: Sharon


Data di publicazione: 16 di maghju 2024
  • Precedente:
  • Dopu:

  • ligatunutizie