pruduttu_banner-01

nutizie

Sceglie u mutore ghjustu: i principii di coppia, velocità è dimensione

Ci sò diversi tipi dimutore senza corein u mondu. Motori grossi è motori chjuchi. Un tipu di motore chì pò spustassi avanti è indietro senza rotà. À prima vista, ùn hè chjaru perchè sò cusì cari. Tuttavia, ci hè una ragione per sceglie tutti i tipi dimutore senza coreDunque, chì tipi di motori, prestazioni o caratteristiche sò necessarie per un motore elettricu ideale?

 

U scopu di sta seria hè di furnisce cunniscenze nantu à cumu sceglie u mutore ideale. Speremu chì serà utile quandu sceglite un mutore. Speremu chì pò aiutà a ghjente à amparà e cunniscenze basiche di i motori.

 

1. Coppia

U torque hè a forza chì provoca a rotazione.mutore senza coresò cuncipiti in diversi modi per aumentà a coppia. Più giri ci sò di u filu elettromagneticu, più grande hè a coppia. A causa di e limitazioni di dimensione di e bobine fisse, si usa un filu smaltatu cù un grande diametru. A nostra serie di motori senza spazzole include dimensioni cù un diametru esternu di 16 mm, 20 mm, 22 mm, 24 mm, 28 mm, 36 mm, 42 mm è 50 mm. Siccomu a dimensione di a bobina aumenta ancu cù u diametru di u mutore, si pò ottene una coppia più alta.

I magneti forti sò usati per generà una grande coppia senza cambià a dimensione di u mutore. I magneti di terre rare sò i magneti permanenti i più putenti, seguitati da i magneti di magnesiu è cobaltu. Tuttavia, ancu s'è vo aduprate solu magneti forti, u magnetismu scapperà da u mutore, è u magnetismu sparitu ùn aumenterà micca a coppia. Per sfruttà cumpletamente u forte magnetismu, un materiale funzionale finu chjamatu piastra d'acciaio elettromagnetica hè laminatu per ottimizà u circuitu magneticu.

 

2. Velocità (rivoluzioni)

A velocità di un mutore elettricu hè cumunamente chjamata "velocità". Hè a prestazione di quante volte u mutore gira per unità di tempu. In paragone cù a coppia, aumentà u numeru di rotazioni ùn hè micca tecnicamente difficiule. Basta à riduce u numeru di giri in a bobina per aumentà u numeru di rotazioni. Tuttavia, postu chì a coppia diminuisce cù l'aumentu di u numeru di rotazioni, hè impurtante risponde à i requisiti sia per a coppia sia per a velocità di rotazione.

 

Inoltre, s'ellu hè adupratu à alta velocità, hè megliu aduprà cuscinetti à sfera invece di cuscinetti ordinari. Più alta hè a velocità, più grande hè a perdita di resistenza à attritu, è più corta hè a vita di u mutore. Sicondu a precisione di l'alberu, più alta hè a velocità, più grandi sò i prublemi ligati à u rumore è à e vibrazioni. Siccomu i motori senza spazzole ùn anu micca spazzole o cummutatori, producenu menu rumore è vibrazioni cà i motori à spazzole (chì facenu cuntattu trà e spazzole è u cummutatore rotante).

 

3. Dimensione

Quandu si parla di un mutore elettricu ideale, a dimensione di u mutore hè ancu unu di i fattori impurtanti in u rendimentu. Ancu s'è a velocità (rotazione) è a coppia sò sufficienti, ùn hà sensu s'ellu ùn pò esse installatu in u pruduttu finale.

Sè vo vulete solu aumentà a velocità, pudete riduce u numeru di giri di u filu. Ancu s'è u numeru di giri hè chjucu, ùn girarà micca à menu chì ùn ci sia una coppia minima. Dunque, hè necessariu truvà modi per aumentà a coppia.

In più di l'usu di i magneti putenti citati sopra, hè ancu impurtante aumentà u ciclu di travagliu di l'avvolgimenti. Avemu discuttu di riduce u numeru di avvolgimenti per assicurà u numeru di giri, ma questu ùn significa micca chì u filu sia avvoltu liberamente.

Rimpiazzà a riduzione di u numeru di avvolgimenti cù fili grossi pò ancu ottene una grande corrente è una coppia elevata à a listessa velocità. U fattore di spaziu hè un indicatore di quantu strettu hè avvoltu u filu. Ch'ella sia aumentendu u numeru di spire fini o riducendu u numeru di spire grosse, hè un fattore impurtante per ottene a coppia.

 


Data di publicazione: 07 di nuvembre di u 2024
  • Precedente:
  • Dopu:

  • ligatunutizie