pruduttu_banner-01

nutizie

Migliuramentu di l'efficienza di i motori è a crescente dumanda di magneti di terre rare in u quadru di l'ubbiettivi di u doppiu carbone

Spintu da l'ubbiettivi di u doppiu carbone, u guvernu hà introduttu norme obbligatorie di efficienza energetica è misure d'incentivazione per prumove a cunservazione di l'energia è a riduzione di l'emissioni in l'industria automobilistica. L'ultimi dati indicanu chì i motori industriali cù classificazioni di efficienza energetica IE3 è superiori anu guadagnatu rapidamente pupularità grazia à l'iniziative pulitiche, stimulendu simultaneamente una crescita notevule di i materiali magnetichi sinterizzati di neodimio-ferro-boro (NdFeB).

In u 2022, a pruduzzione di motori à risparmiu energeticu IE3 è superiore hè aumentata di 81,1% annantu à l'annu precedente, mentre chì quella di motori IE4 è superiore hè aumentata di 65,1%, cù l'esportazioni ancu in crescita di 14,4%. Questa crescita hè attribuita à l'implementazione di u "Pianu di Miglioramentu di l'Efficienza Energetica di i Motori (2021-2023)", chì hà per scopu di ottene una pruduzzione annuale di 170 milioni di kW di motori à risparmiu energeticu à alta efficienza entro u 2023, chì rapprisentanu più di u 20% di i motori in serviziu. Inoltre, l'applicazione di a norma GB 18613-2020 significa a piena entrata di l'industria automobilistica naziunale in l'era di l'alta efficienza.

A proliferazione di motori à risparmiu energeticu IE3 è superiore hà avutu un impattu pusitivu nantu à a dumanda di materiali magnetichi NdFeB sinterizzati. I magneti permanenti NdFeB, cù e so prestazioni eccezziunali è cumplete, ponu migliurà significativamente l'efficienza energetica di i motori, è si prevede chì a dumanda mundiale di NdFeB à alte prestazioni supererà e 360.000 tunnellate entro u 2030.

In u cuntestu di a strategia di u doppiu carbone, i motori industriali à magneti permanenti emergeranu cum'è unu di i settori in più rapida crescita. Si prevede chì in i prossimi cinque anni, u tassu di penetrazione di i motori à magneti permanenti di terre rare in u settore di i motori industriali supererà u 20%, risultendu in un aumentu di u cunsumu di NdFeB di almenu 50.000 tunnellate. Per risponde à sta dumanda, l'industria hà bisognu di:

Migliurà l'indicatori di prestazione di i materiali NdFeB, cum'è un pruduttu di energia magnetica elevata è una resistenza à alta temperatura.
Sviluppà motori à magneti permanenti di terre rare di marca cinese per migliurà a qualità è l'affidabilità di i prudutti.
Innuvà tecnulugie di magneti ad alta abbundanza, cum'è magneti pressati à caldu è novi magneti à basa di ferru-cobaltu.
Stabilisce una gamma cumpleta di magneti permanenti è cumpunenti per furmà specifiche di produttu standardizate.
Migliurà e linee guida è i standard d'applicazione per i materiali magnetichi permanenti per prumove u sviluppu industriale sustenibile.
Custruisce una struttura cumpleta di catena industriale per guidà u sviluppu di alta qualità di motori à magneti permanenti industriali d'altu rendimentu.
Cum'è un segmentu vitale di i materiali funziunali di terre rare, i materiali magnetichi permanenti di terre rare inaugureranu una nova era di sviluppu di alta qualità, alimentata da a dumanda di u mercatu è da l'autoregulazione di l'industria.


Data di publicazione: 05 di settembre di u 2024
  • Precedente:
  • Dopu:

  • ligatunutizie