pruduttu_banner-01

nutizie

Test di Tensione di Resistenza Dielettrica di u Motore: Punti Chjave è Guida Pratica

Certi clienti, quandu visitanu a fabbrica, si dumandanu s'è i prudutti di u mutore ponu esse sottumessi ripetutamente à prove di tensione di resistenza dielettrica. Sta quistione hè stata ancu posta da parechji utilizatori di mutori. A prova di tensione di resistenza dielettrica hè una prova di rilevazione per e prestazioni d'isolamentu di l'avvolgimenti di u mutore durante u prucessu di pruduzzione, è ancu per e prove di tuttu u pruduttu di a macchina. U criteriu per ghjudicà a qualificazione hè chì l'isolamentu ùn hè micca rottu in cundizioni specifiche.

Per assicurà chì e prestazioni d'isolamentu di u mutore rispondenu à i requisiti, in più di sceglie un filu elettromagneticu è materiali isolanti adatti, sò necessarie ancu garanzie di prucessu affidabili. Per esempiu, prutezzione durante u trattamentu, dispositivi adatti, boni equipaggiamenti d'impregnazione è parametri di prucessu adatti.
Pigliendu cum'è esempiu l'avvolgimenti di i motori à alta tensione, a maiò parte di i pruduttori di motori realizanu testi di tensione di tenuta dielettrica è di girata à girata nantu à ogni bobina. Prima di l'impregnazione, u core cù l'avvolgimenti è tutta a macchina durante a prova d'ispezione saranu sottumessi à una prova di tensione di tenuta dielettrica. Questu ci riporta à i dubbi di i clienti nantu à u prublema di a tenuta dielettrica.
Obiettivamente parlante, a prova di tensione di tenuta dielettrica hè una prova distruttiva irreversibile. Ch'ella sia per avvolgimenti o bobine individuali, ùn hè micca cunsigliatu di fà prove ripetute, cù a necessità di truvà prublemi cum'è premessa. In casi speciali induve sò necessarie prove ripetute, a tensione di prova deve esse ridutta secondu i requisiti standard pertinenti per minimizà u più pussibule i danni à l'insulazione.
Riguardu à u tester di tensione di resistenza dielettrica
U tester di tensione di tenuta dielettrica hè un strumentu per misurà a forza di a tensione di tenuta dielettrica. Pò testà intuitivamente, precisamente, rapidamente è affidabilmente diversi indicatori di prestazione di sicurezza elettrica cum'è a tensione di tenuta, a tensione di rottura è a corrente di dispersione di l'uggetti testati. Attraversu u tester di tensione di tenuta dielettrica, si ponu truvà prublemi è si pò determinà a conformità di e prestazioni d'isolamentu.
● Detecta a capacità di l'insulazione di resiste à a tensione di travagliu o à a sovratensione.
● Verificate a qualità di a fabricazione di l'isolamentu o di a manutenzione di l'apparecchiature elettriche.
● Eliminate i danni à l'insulazione causati da materie prime, trasfurmazioni o trasporti, è riduce u tassu di fallimentu precoce di i prudutti.
● Verificate a cunfurmità di a distanza elettrica è di a distanza di dispersione di l'insulazione.
Principii per a selezzione di a tensione di resistenza dielettrica Tensione di prova
U megliu modu per determinà a tensione di prova hè di stabilisce la secondu e specificazioni richieste per a prova. In generale, a tensione di prova hè stabilita à 2 volte a tensione nominale più 1000V. Per esempiu, se un pruduttu hà una tensione nominale di 380V, a tensione di prova seria 2 x 380 + 1000 = 1760V. Benintesa, a tensione di prova pò ancu varià secondu a classe d'isolamentu è i diversi tipi di prudutti anu esigenze di tensione diverse.
Perchè hè impurtante di verificà spessu l'integrità di u circuitu di prova?
I tester di tensione di resistenza dielettrica sò usati assai spessu nantu à a linea di pruduzzione, in particulare i cavi di prova è l'apparecchi di prova chì sò spessu in muvimentu, rendenduli propensi à a rottura di u filu di u core internu è à i circuiti aperti, chì generalmente ùn sò micca faciuli da rilevà. S'ellu ci hè un circuitu apertu in ogni puntu di u circuitu, l'alta tensione di uscita da u tester di tensione di resistenza dielettrica ùn pò micca esse veramente applicata à l'ughjettu testatu. Queste ragioni ponu fà chì l'alta tensione impostata ùn sia micca veramente applicata à l'ughjettu testatu durante a prova di resistenza dielettrica, è naturalmente, a corrente chì scorre attraversu l'ughjettu testatu serà quasi nulla. Siccomu ùn supera micca u limite superiore stabilitu da u tester di tensione di resistenza dielettrica, u strumentu darà un prompt chì a prova hè qualificata, cunsiderendu l'insulazione cum'è qualificata. Tuttavia, i dati di prova in questu casu ùn sò micca veri. Se l'ughjettu testatu hà difetti d'insulazione in questu mumentu, porterà à un seriu errore di valutazione.

Data di publicazione: 31 di lugliu di u 2025
  • Precedente:
  • Dopu:

  • ligatunutizie