U riscaldamentu di cuscinetti hè un aspettu inherente di u so funziunamentu. Di genere, un cuscinettu uttene un statu di equilibriu termale induve u calore generatu hè uguale à u calore dissipatu, mantenendu cusì una temperatura stabile in u sistema di cuscinetti.
A temperatura massima permessa per i cuscinetti di u mutore hè capped à 95 ° C, cunziddi a qualità di u materiale è u grassu utilizatu. Stu limitu assicura chì u sistema di cuscinetti ferma stabile senza pruvucà un incrementu significativu di a temperatura in i bobinamenti di u mutore coreless.
E fonti primarie di generazione di calore in i cuscinetti sò una lubrificazione inadegwata è una dissipazione di calore insufficiente. In pratica, u sistema di lubrificazione di i cuscinetti pò falter per via di diversi errori operativi o di fabricazione.
Issues such as clearing insufficient bearing, loose fits between the bearing and the shaft or housing, ponu purtà à un muvimentu erratic; severu misalignment per via di e forze assiali; è adattamenti impropriu cù cumpunenti rilativi chì disturbanu a lubrificazione, ponu tutti portanu à temperature eccessive di cuscinetti durante u funziunamentu di u mutore. U grassu pò rompe è falla à alte temperature, purtendu à un rapidu fallimentu catastròficu di u sistema di cuscinetti di u mutore. Dunque, un cuntrollu precisu di l'adattazione è a liberazione di e parte hè cruciale in e fasi di cuncepimentu, fabricazione è mantenimentu di u mutore.
A currente di l'arburu hè un risicu inevitabbile per i grandi motori, in particulare per i motori d'alta tensione è di freccia variabile. Pone una minaccia significativa per u sistema di cuscinetti di i mutori coreless. Senza una mitigazione curretta, u sistema di cuscinetti pò soffre di danni in pochi seconde per via di a corrente di l'arburu, purtendu à a disintegrazione in pochi ore. I primi segni di stu prublema includenu un aumentu di u rumore è u calore di i cuscinetti, seguitu da un fallimentu di grassu è, pocu dopu, l'usura di u cuscinettu chì pò causà l'arburetu à caccià. Per affruntà questu, i mutori d'alta tensione, di frequenza variabile è di bassa tensione implementanu misure preventive in fasi di cuncepimentu, fabricazione o operativa. Strategie cumuni includenu l'interruzzione di u circuitu (usendu cuscinetti insulati, tappi insulanti, etc.) è a diversione di corrente (usando spazzole di carbone in terra per cunduce u currente luntanu da u sistema di cuscinetti).
Tempu di post: 25-novembre-2024