U riscaldamentu di i cuscinetti hè un aspettu inerente à u so funziunamentu. Tipicamente, un cuscinettu ghjunghjerà à un statu d'equilibriu termicu induve u calore generatu hè uguale à u calore dissipatu, mantenendu cusì una temperatura stabile in u sistema di cuscinetti.
A temperatura massima permessa per i cuscinetti di u mutore hè limitata à 95 ° C, tenendu contu di a qualità di u materiale è di u grassu utilizatu. Stu limite assicura chì u sistema di cuscinetti resti stabile senza causà aumenti significativi di temperatura in l'avvolgimenti di u mutore senza core.
E fonti principali di generazione di calore in i cuscinetti sò una lubrificazione inadeguata è una dissipazione di u calore insufficiente. In pratica, u sistema di lubrificazione di i cuscinetti pò fallu per via di diversi errori operativi o di fabricazione.
Prublemi cum'è un ghjocu insufficiente di i cuscinetti, adattamenti lasci trà u cuscinettu è l'asse o l'alloghju, ponu purtà à un muvimentu erraticu; un disallineamentu severu per via di forze assiali; è adattamenti impropri cù i cumpunenti cunnessi chì perturbanu a lubrificazione, ponu tutti purtà à temperature eccessive di i cuscinetti durante u funziunamentu di u mutore. U grassu pò rompe è fallu à alte temperature, purtendu à un rapidu guastu catastroficu di u sistema di cuscinetti di u mutore. Dunque, un cuntrollu precisu di l'adattamentu è di u ghjocu di e parti hè cruciale in e fasi di cuncepimentu, fabricazione è manutenzione di u mutore.
A currente di l'alberu hè un risicu inevitabile per i motori di grande dimensione, in particulare per i motori à alta tensione è à frequenza variabile. Rappresenta una minaccia significativa per u sistema di cuscinetti di i motori senza core. Senza una mitigazione adatta, u sistema di cuscinetti pò subisce danni in pochi secondi per via di a currente di l'alberu, purtendu à a disintegrazione in poche ore. I primi segni di stu prublema includenu un aumentu di u rumore è di u calore di i cuscinetti, seguitatu da una rottura di u grassu è, pocu dopu, l'usura di i cuscinetti chì pò causà u grippaghju di l'alberu. Per risolve questu prublema, i motori à alta tensione, à frequenza variabile è à bassa tensione è à alta putenza implementanu misure preventive in e fasi di cuncepimentu, di fabricazione o operative. E strategie cumuni includenu l'interruzzione di u circuitu (usendu cuscinetti isolati, tappi terminali isolanti, ecc.) è a deviazione di corrente (usendu spazzole di carbone messe à terra per cunduce a corrente luntanu da u sistema di cuscinetti).
Data di publicazione: 25 di nuvembre di u 2024