L'apertura è a chjusura di e tende elettriche intelligenti si basanu nantu à a rotazione di i micromotori per ottene risultati. Certi motori di tende elettriche utilizanu motori AC, ma cù l'avanzamentu di a tecnulugia, i micromotori DC sò stati largamente applicati à diversi tipi di prudutti di tende elettriche. Allora, chì sò i vantaghji di i motori DC utilizati in e tende elettriche? Chì sò i metudi cumuni di cuntrollu di velocità? E tende elettriche utilizanu micromotori DC cù riduttori di ingranaggi, chì anu i vantaghji di una coppia elevata è di una bassa velocità, è ponu pilotà diversi tipi di tende basati annantu à diversi rapporti di riduzione. I micromotori DC cumuni in e tende elettriche sò motori à spazzole è motori senza spazzole. I principali vantaghji di i motori DC à spazzole includenu una coppia di partenza elevata, un funziunamentu fluidu, un costu bassu è un cuntrollu di velocità convenientu; i motori DC senza spazzole anu i vantaghji di una longa durata è di un rumore bassu, ma u so costu hè più altu è u cuntrollu hè più cumplessu. Dunque, ci sò parechje tende elettriche nantu à u mercatu chì utilizanu motori à spazzole.
Diversi Metodi di Cuntrollu di Velocità per i Micro Motori DC in Tende Elettriche
1. Quandu a velocità di u mutore CC di a tenda elettrica hè aghjustata riducendu a tensione di l'armatura, u circuitu di l'armatura richiede una alimentazione CC regulabile, è a resistenza di u circuitu di l'armatura è di u circuitu di eccitazione deve esse a più chjuca pussibule. Quandu a tensione hè ridutta, a velocità di u mutore CC di a tenda elettrica diminuirà ancu di manera currispundente.
2. Cuntrollu di a velocità per via di a resistenza in serie in u circuitu di l'armatura di u mutore DC, più grande hè a resistenza in serie, più debuli sò e caratteristiche meccaniche è più instabile hè a velocità. À basse velocità, per via di a grande resistenza in serie, si perde più energia è a putenza hè più bassa. A gamma di cuntrollu di a velocità hè influenzata da u caricu, vale à dì, carichi diversi risultanu in effetti di cuntrollu di a velocità diversi.
3. Cuntrollu di velocità magnetica debule, per impedisce chì u circuitu magneticu di u mutore CC di a cortina elettrica sia troppu saturatu, u cuntrollu di velocità deve aduprà un magnetismu debule invece di un magnetismu forte. A tensione di armatura di u mutore CC hè mantenuta à u valore nominale, è a resistenza in serie in u circuitu di armatura hè minimizzata. A corrente di eccitazione è u flussu magneticu sò ridutti aumentendu a resistenza di u circuitu di eccitazione Rf, aumentendu cusì a velocità di u mutore CC di a cortina elettrica è addulcendu e caratteristiche meccaniche. Quandu a velocità aumenta, se a coppia di carica ferma à u valore nominale, a putenza di u mutore supererà a putenza nominale, pruvucendu u funziunamentu sovraccaricatu di u mutore, ciò chì ùn hè micca permessu. Dunque, quandu a velocità magnetica debule hè aghjustata, a coppia di carica diminuirà currispundentemente cù l'aumentu di a velocità di u mutore. Questu hè un cuntrollu di velocità di putenza costante. Per impedisce chì l'avvolgimentu di u rotore di u mutore sia smuntatu è dannighjatu per via di una forza centrifuga eccessiva, si deve fà attenzione à ùn superà u limite permessu di a velocità di u mutore CC quandu si usa un cuntrollu di velocità di u campu magneticu debule.
4. In u sistema di cuntrollu di velocità di u mutore DC di a tenda elettrica, u modu u più simplice per compie u cuntrollu di velocità hè di cambià a resistenza in u circuitu di l'armatura. Stu metudu hè u più simplice è hà u costu u più bassu, è hè assai praticu per u cuntrollu di velocità di e tende elettriche.
Queste sò e caratteristiche è i metudi di cuntrollu di velocità di i motori DC utilizati in e tende elettriche.
Data di publicazione: 03 d'aprile di u 2025