product_banner-01

nutizie

Quattru metudi per cuntrullà a velocità di un Motor DC

produttori di motori a corrente continua senza core

A capacità di cuntrullà a vitezza di amutore DChè una funzione inestimabile. Permette di aghjustà a velocità di u mutore per risponde à esigenze operative specifiche, permettendu sia l'aumentu sia a diminuzione di a velocità. Eccu quattru metudi efficaci per riduce a velocità di un mutore DC:

1. Incorporazione di un Controller di Motor DC: Aghjunghjendu un gearbox, cunnisciutu ancu com'è riduttore d'ingranaggio o riduttore di velocità, pò rallentà significativamente u mutore è aumentà u so torque. U gradu di rallentamentu dipende da u rapportu di l'ingranaggio è l'efficienza di a scatula, chì agisce cum'è un controller di motore DC.

2. Controlling Speed ​​with Voltage: A vitezza operativa di un mutore elettricu hè influinzatu da u so disignu è a freccia di a tensione applicata. Quandu a carica hè mantenuta constante, a vitezza di u mutore hè direttamente proporzionale à a tensione di furnimentu. Dunque, a riduzione di a tensione porta à una diminuzione di a velocità di u mutore.

3. Controlling Speed ​​with Armature Voltage: Stu metudu hè specificamente per i picculi muturi. L'avvolgimentu di u campu riceve u putere da una fonte constante, mentre chì l'avvolgimentu di l'armatura hè alimentatu da una fonte DC variabile separata. Per cuntrullà a tensione di l'armatura, pudete aghjustà a velocità di u mutore cambiendu a resistenza di l'armatura, chì affetta a caduta di tensione in l'armatura. Un resistore variabile hè utilizatu in serie cù l'armatura per questu scopu. Quandu a resistenza variabile hè in u so paràmetru più bassu, a resistenza di l'armatura hè normale, è a tensione di l'armatura diminuisce. Quandu a resistenza aumenta, a tensione à traversu l'armatura cade più, rallentendu u mutore è mantene a so velocità sottu à u nivellu di solitu.

4. Controlling Speed ​​with Flux: Stu approcciu modula u flussu magneticu generatu da l'avvolgimenti di u campu per regulà a vitezza di u mutore. U flussu magneticu dipende da u currente chì passa per l'avvolgimentu di u campu, chì pò esse alteratu aghjustendu u currente. Stu aghjustamentu hè realizatu incorporendu una resistenza variabile in serie cù a resistenza di bobina di campu. Inizialmente, cù a resistenza variabile à u so paràmetru minimu, u currente nominale scorri à traversu l'avvolgimentu di u campu per via di a tensione di furnimentu nominale, mantenendu cusì a velocità. Quandu a resistenza hè progressivamente diminuita, u currente attraversu l'avvolgimentu di u campu s'intensifica, risultatu in un flussu aumentatu è una riduzione successiva di a velocità di u mutore sottu u so valore standard.

Conclusioni:

I metudi chì avemu vistu sò solu un pocu di modi per cuntrullà a velocità di un mutore DC. Cunsiderendu questi metudi, hè chjaru chì l'aghjunghje un microgearbox per agisce cum'è u controller di u mutore è selezziunate un mutore cù u fornimentu di tensione perfetta hè una mossa veramente intelligente è amichevule à u budget.

Scrittore: Ziana


Tempu di Postu: 26-sep-2024
  • Previous:
  • Next:

  • in relazionenutizie