I mutori di corrente diretta (DC) è di corrente alternata (AC) sò dui tipi di mutori elettrici cumunimenti usati. Prima di discutiri e diffirenzii trà sti dui tipi, avemu prima capisce ciò chì sò.
Un mutore DC hè una macchina elettrica rotativa chì pò cunvertisce l'energia elettrica in energia meccanica (rotazione). Puderia ancu esse usatu cum'è generatore chì cunverte l'energia meccanica (rotazione) in energia elettrica (DC). Quandu un mutore DC hè alimentatu da corrente diretta, crea un campu magneticu in u so stator (parte stazionaria di u mutore). U campu attrae è repelle i magneti nantu à u rotor (parti spinning di u mutore). Questu face chì u rotore rote. Per mantene u rotore in rotazione continuamente, u commutatore, chì hè un interruttore elettricu rotativu, applica a corrente elettrica à i bobinamenti. Una torgue rotante stabile hè prodotta invertendu a direzzione di i currenti in l'avvolgimentu rotanti ogni meza volta.
I mutori DC anu a capacità di cuntrullà precisamente a so vitezza, chì hè una necessità per a machina industriale. I motori DC sò capaci di inizià, arrestà è inverte immediatamente. Questu hè un fattore essenziale per u cuntrollu di u funziunamentu di l'equipaggiu di produzzione. Comu seguita,u XBD-4070hè unu di i nostri mutori DC più populari.
Cum'è u mutore DC, un rotore di corrente alternata (AC) copre l'energia elettrica in energia meccanica (rotazione). Pò esse ancu usatu cum'è generatore chì cunverte l'energia meccanica (votazione) in energia elettrica (AC).
Principalmente i mutori AC sò classificati in dui tipi. U mutore sincronu è u mutore asincronu. L'ultimu pò esse una sola fase o trè fasi. In un mutore AC, ci hè un anellu di avvolgimenti di cobre (custituendu u stator), chì sò pensati per pruduce un campu magneticu rotativu. Cum'è l'avvolgimenti sò alimentati da l'energia elettrica AC, u campu magneticu, pruducenu trà elli induce un currente in u rotore (parte spinning). Stu currenti induva pruduce u so propiu campu magneticu, chì oppone u campu magneticu da u stator. L'interazzione trà i dui campi face chì u rotore gira. In un mutore asincronu ci hè una distanza trà e duie velocità. A maiò parte di l'apparecchi elettrici domestici utilizanu mutori AC perchè l'alimentazione di e case hè corrente alternata (AC).
Differenze trà u mutore DC è AC:
● L'alimentazione di energia sò diverse. Mentre i mutori DC sò guidati da corrente diretta, i muturi AC sò guidati da corrente alternata.
● In i mutori AC, l'armatura hè stazionaria mentre u campu magneticu gira. In i motori DC, l'armatura gira ma i campi magnetichi fermanu.
● Motori DC ponu ottene una regulazione liscia è ecunomica senza equipaggiu supplementu. U cuntrollu di a velocità hè ottenutu aumentendu o diminuendu a tensione di input. I mutori AC reauire l'usu di l'equipaggiu di cunversione di frequenza per cambià a velocità.
I vantaghji di i motori AC includenu:
● Lower esigenze di putenza startup
● Controllu megliu nantu à i livelli di l'attuali è l'accelerazione
● persunalizazione più larga per e diverse esigenze di cunfigurazione è cambiamenti di velocità è torque
● megliu durabilità è longevità
I vantaghji di i motori DC includenu:
● Esigenze di installazione è mantenimentu più simplici
● Power startup più altu è torque
● Tempi di risposta più veloce per start / stop è accelerazione
● Varietà più larga per diverse esigenze di tensione
Per esempiu, sè vo avete un fan elettricu domesticu, u più prubabilmente usa un mutore AC perchè cunnetta direttamente à a fonte di energia AC di a vostra casa, facendu faciule d'utilizà è pocu mantenimentu. I veiculi elettrici, invece, ponu aduprà motori DC perchè esige un cuntrollu precisu di a velocità è u torque di u mutore per furnisce una sperienza di guida liscia è una bona accelerazione.
Tempu di Postu: Apr-01-2024