product_banner-01

nutizie

Motori Coreless: Trasformazione di Protesi per una Maggiore Mobilità

Cù l'avanzamenti tecnologichi, a tecnulugia di protesi hè in evoluzione versu l'intelligenza, l'integrazione umanu-macchina è u cuntrollu biomimeticu, chì furnisce più comodità è benessiri per l'individui cù perdita di membri o disabilità. In particulare, l'applicazione dimotori senza corein l'industria di e protesi hà ancu propulsatu u so prugressu, cuncede una mobilità senza precedente à l'amputati di i membri inferiori. I mutori senza core, cù u so design strutturale unicu è prestazioni eccezziunali, sò emersi cum'è a scelta ideale per protesi intelligenti.

假肢

L'alta efficienza, a risposta rapida è a densità di alta putenza di i mutori coreless sò particularmente prominenti in l'applicazioni protesi. U so designu senza ferru minimizza a perdita di energia è aumenta l'efficienza di cunversione d'energia, spessu sopra u 70% è ghjunghje sin'à più di 90% in certi prudutti. Inoltre, e caratteristiche di cuntrollu di i mutori coreless permettenu startups rapidi, stops, è risposte ultra-rapide, cù custanti di tempu meccanicu menu di 28 millisecondi, è certi prudutti ottenendu menu di 10 millisecondi. Questi attributi sò cruciali per i sistemi protesi chì necessitanu una risposta rapida.

1

In u disignu protesicu, a bassa inerzia di rotazione è l'alta torque output di i mutori coreless li permettenu di adattà rapidamente à l'intenzioni di muvimentu di l'utilizatori, offrendu una sperienza di muvimentu più naturale è senza saldatura. Per esempiu, e protesi intelligenti sviluppate da Bionic Mobility Technologies Inc. incorporanu a tecnulugia di u mutore coreless, chì permette à e protesi di imite i movimenti di flexione è estensione di e gambe naturali, offrendu cusì una andatura più naturale è una mobilità rinfurzata.

Siccomu a tecnulugia cuntinueghja à avanzà, e prospettive di l'applicazione di i mutori coreless in u campu di e protesi sò vaste. In u futuru, cù l'integrazione di tecnulugii più innovatori cum'è l'intelligenza artificiale è l'interfacce cervellu-computer, i mutori coreless sò pronti à trasfurmà e protesi da semplici rimpiazzamenti per i membri persi in strumenti chì aumentanu e capacità umane, cuncedendu più libertà è una qualità di vita mejorata à amputati di arti inferiori.

Scrittore: Ziana


Tempu di Postu: 25-Sep-2024
  • Previous:
  • Next:

  • in relazionenutizie