pruduttu_banner-01

nutizie

Cuntrollu di a Temperatura di i Cuscinetti è Correnti Assiali in u Funzionamentu di u Motore

U riscaldamentu hè un fenomenu inevitabile in u funziunamentu di i cuscinetti. In circustanze nurmali, a generazione di calore è a dissipazione di u calore di i cuscinetti ghjunghjenu à un equilibriu relativu, vale à dì chì u calore emessu hè essenzialmente u listessu chè u calore dissipatu. Questu permette à u sistema di cuscinetti di mantene un statu di temperatura relativamente stabile.

Basatu annantu à a stabilità di a qualità di u materiale di u cuscinettu stessu è a grassa lubrificante aduprata, a temperatura di u cuscinettu di i prudutti di u mutore hè cuntrullata cù un limite superiore di 95 ℃. Questu assicura a stabilità di u sistema di cuscinetti senza causà troppu impattu annantu à l'aumentu di temperatura di l'avvolgimenti di u mutore.

E cause principali di a generazione di calore in u sistema di cuscinetti sò a lubrificazione è e cundizioni adatte di dissipazione di u calore. Tuttavia, in a fabricazione è u funziunamentu attuali di i motori, certi fattori inappropriati ponu purtà à un cattivu funziunamentu di u sistema di lubrificazione di i cuscinetti.

Quandu u ghjocu di travagliu di u cuscinettu hè troppu chjucu, o e piste di u cuscinettu sò allentate per via di un cattivu adattamentu cù l'arbre o l'alloghju, pruvucendu u detondamentu di u cuscinettu; quandu e forze assiali causanu un disallineamentu seriu in a relazione di adattamentu assiale di u cuscinettu; o quandu u cuscinettu cù i cumpunenti cunnessi face chì u grassu lubrificante sia espulsu da a cavità di u cuscinettu, tutte queste situazioni avverse ponu purtà à u riscaldamentu di i cuscinetti durante u funziunamentu di u mutore. U grassu lubrificante pò degradà si è guastà per via di una temperatura eccessiva, pruvucendu disastri catastrofichi per u sistema di cuscinetti di u mutore in un cortu periodu di tempu. Dunque, sia in a cuncepimentu, a fabricazione, o in e fasi successive di manutenzione è mantenimentu di u mutore, e dimensioni di a relazione di adattamentu trà i cumpunenti devenu esse ben cuntrullate.

E currenti assiali sò un periculu inevitabile per a qualità di i motori di grande dimensione, in particulare i motori à alta tensione è i motori à frequenza variabile. E currenti assiali sò un prublema assai seriu per u sistema di cuscinetti di u mutore. S'ellu ùn si piglianu micca e misure necessarie, u sistema di cuscinetti pò disintegrà si in decine d'ore o ancu in poche ore per via di e currenti assiali. Sti tipi di prublemi si manifestanu inizialmente cum'è rumore è riscaldamentu di i cuscinetti, seguitati da a rottura di u grassu lubrificante per via di u calore, è in pocu tempu, u cuscinettu si grippa per via di a brusgiatura. Per risolve questu prublema, i motori à alta tensione, i motori à frequenza variabile è i motori à bassa tensione è alta putenza piglianu e misure necessarie durante e fasi di cuncepimentu, fabricazione o usu. E duie misure cumuni sò: una hè di taglià u circuitu cù una misura di interruzione di circuitu (cum'è l'usu di cuscinetti isolati, schermi terminali isolati, ecc.), è l'altra hè una misura di bypass di corrente, vale à dì, l'usu di spazzole di carbone di messa à terra per devià a corrente è evità di attaccà u sistema di cuscinetti.


Data di publicazione: 06 dicembre 2024
  • Precedente:
  • Dopu:

  • ligatunutizie