pruduttu_banner-01

nutizie

4 Metodi per Ajustà a Velocità di un Motore CC

A capacità di cuntrullà a velocità di un mutore CC hè una caratteristica preziosa. Permette l'aghjustamentu di a velocità di u mutore per risponde à esigenze operative specifiche, permettendu sia aumenti sia diminuzioni di velocità. In questu cuntestu, avemu dettagliatu quattru metudi per riduce efficacemente a velocità di un mutore CC.

Capisce a funziunalità di un mutore DC rivela4 principii chjave:

1. A velocità di u mutore hè guvernata da u regulatore di velocità.

2. A velocità di u mutore hè direttamente proporzionale à a tensione di alimentazione.

3. A velocità di u mutore hè inversamente proporzionale à a caduta di tensione di l'armatura.

4. A velocità di u mutore hè inversamente proporzionale à u flussu cum'è influenzatu da i risultati di u campu.

A velocità di un mutore à corrente continua pò esse regulata da4 metudi primari:

1. Incorporendu un controller di motore CC

2. Mudificendu a tensione di alimentazione

3. Aghjustendu a tensione di l'armatura, è mudificendu a resistenza di l'armatura

4. Cuntrullendu u flussu, è regulendu a corrente attraversu l'avvolgimentu di campu

Verificate questi4 modi per mudificà a velocitàdi u vostru mutore DC:

1. Incorporazione di un regulatore di velocità CC

Una scatula di cambiu, chì pudete ancu sente chjamata riduttore di ingranaggi o riduttore di velocità, hè solu un inseme di ingranaggi chì pudete aghjunghje à u vostru mutore per rallentallu veramente è/o dà li più putenza. Quantu rallenta dipende da u rapportu di trasmissione è da quantu funziona bè a scatula di cambiu, chì hè cum'è un controller di mutore CC.

Cumu ottene u cuntrollu di u mutore DC?

SimbadI motori, chì sò dotati di un regulatore di velocità integratu, armonizanu i vantaghji di i motori CC cù sistemi di cuntrollu elettronicu sofisticati. I parametri di u regulatore è a modalità operativa ponu esse aghjustati cù un gestore di muvimentu. Sicondu a gamma di velocità necessaria, a pusizione di u rotore pò esse tracciata digitale o cù sensori Hall analogichi dispunibili opzionalmente. Questu permette a cunfigurazione di i paràmetri di cuntrollu di velocità in cunghjunzione cù u gestore di muvimentu è l'adattatori di prugrammazione. Per i micromotori elettrici, una varietà di regulatori di motori CC sò dispunibili nantu à u mercatu, chì ponu aghjustà a velocità di u mutore secondu a tensione di alimentazione. Quessi includenu mudelli cum'è u regulatore di velocità di u mutore CC 12V, u regulatore di velocità di u mutore CC 24V è u regulatore di velocità di u mutore CC 6V.

2. Cuntrollu di a velocità cù a tensione

I motori elettrichi abbraccianu un spettru diversu, da i mudelli di putenza frazziunale adatti per i picculi apparecchi à l'unità di alta putenza cù migliaia di cavalli di putenza per l'operazioni industriali pesanti. A velocità operativa di un mutore elettricu hè influenzata da u so cuncepimentu è da a frequenza di a tensione applicata. Quandu u caricu hè mantinutu custante, a velocità di u mutore hè direttamente proporzionale à a tensione di alimentazione. Di cunsiguenza, una riduzione di a tensione porterà à una diminuzione di a velocità di u mutore. L'ingegneri elettrici determinanu a velocità adatta di u mutore in basa à i requisiti specifici di ogni applicazione, analogamente à specificà a putenza in relazione à u caricu meccanicu.

3. Cuntrollu di a velocità cù a tensione di l'armatura

Stu metudu hè specificamente per i picculi motori. L'avvolgimentu di campu riceve energia da una fonte costante, mentre chì l'avvolgimentu di l'armatura hè alimentatu da una fonte CC variabile separata. Cuntrullendu a tensione di l'armatura, pudete aghjustà a velocità di u mutore cambiendu a resistenza di l'armatura, chì affetta a caduta di tensione à traversu l'armatura. Una resistenza variabile hè aduprata in serie cù l'armatura per questu scopu. Quandu a resistenza variabile hè à a so impostazione più bassa, a resistenza di l'armatura hè nurmale, è a tensione di l'armatura diminuisce. Quandu a resistenza aumenta, a tensione à traversu l'armatura diminuisce ulteriormente, rallentendu u mutore è mantenendu a so velocità sottu à u livellu abituale. Tuttavia, un svantaghju maiò di stu metudu hè a perdita di putenza significativa causata da a resistenza in serie cù l'armatura.

4. Cuntrollà a velocità cù u flussu

Questu approcciu modula u flussu magneticu generatu da l'avvolgimenti di campu per regulà a velocità di u mutore. U flussu magneticu dipende da a corrente chì passa per l'avvolgimentu di campu, chì pò esse mudificata aghjustendu a corrente. Questa aghjustamentu hè realizatu incorporendu una resistenza variabile in serie cù a resistenza di l'avvolgimentu di campu. Inizialmente, cù a resistenza variabile à a so impostazione minima, a corrente nominale scorre per l'avvolgimentu di campu per via di a tensione di alimentazione nominale, mantenendu cusì a velocità. Mentre a resistenza diminuisce progressivamente, a corrente attraversu l'avvolgimentu di campu s'intensifica, risultendu in un flussu aumentatu è una successiva riduzione di a velocità di u mutore sottu à u so valore standard. Mentre questu metudu hè efficace per u cuntrollu di a velocità di u mutore CC, pò influenzà u prucessu di cummutazione.

Cunclusione

I metudi chì avemu vistu sò solu uni pochi di modi per cuntrullà a velocità di un mutore DC. Pensendu à elli, hè abbastanza chjaru chì aghjunghje una micro scatula di cambiu per agisce cum'è u controller di u mutore è sceglie un mutore cù l'alimentazione di tensione perfetta hè una mossa veramente intelligente è ecunomica.

Editore: Carina


Data di publicazione: 17 di maghju 2024
  • Precedente:
  • Dopu:

  • ligatunutizie